Asiakaselämyksen johtaja 2025

Asiakkaan arki + Työntekijän arki + Huomioiva palkitseminen
= Asiakaselämyksen johtaminen

Tilaisuus on päättynyt. Lämmin kiitos osallistujille!

Edelläkävijät panostavat asiakaselämyksen johtamiseen, joka rakentuu asiakkaan ja työntekijän arjen ymmärtämisestä sekä huomioivasta palkitsemisesta. Näillä eväillä rakennetaan päivittäin tunnekokemuksia, joita asiakas on valmis suosittelemaan.

Tervetuloa johdon aamuhackathoniin tähtipuhujien kanssa haastamaan itsesi ja kollegasi yhteisten liiketoimintamahdollisuuksien äärellä. Saat tapaamisessa ensikäden tietoa asiakaselämyksen johtamisesta ja tämän taustalla olevista ilmiöistä edelläkävijämarkkinoilla.

Hackathon on konkreettinen esimerkki toimivasta verkoston joukkoälyn hyödyntämisestä liiketoiminnan kehittämisessä. Kirjoita haasteesi ilmoittautumislomakkeelle, valitsemme yhden lähetetyistä haasteista yhdessä keskusteltavaksi tilaisuudessamme.

Ole rohkea ja sukella mukaan!

Tapahtuman puhujat

Virpi Viinikainen

Virpi Viinikainen vastaa Keskon rakentamisen ja talotekniikan kaupan B2C-liiketoiminnasta kahdeksassa toimintamaassa.

”Rautakaupassa menestyvät ne, jotka pystyvät tunnistamaan asiakaskokemuksen kannalta olennaiset tulevaisuuden ilmiöt ja luomaan niiden pohjalta uutta liiketoimintaa”.

/

Petri Lakka

Petri Lakka vastaa Valmetin palveluliiketoiminnan johtamisesta.

“ Valmetin Shared Journey Forward tähtää hyvän asiakaskokemuksen luomiseen. Asiakkuuksien kehittäminen digitaalisten palveluiden avulla auttaa tehostamaan yhteistä matkaamme asiakkaan kanssa”

/

Petteri Poutiainen

Petteri Poutiainen on Suomen Salesforcen maajohtaja. Hän on ollut mukana perustamassa useita yrityksiä, mm. joukkorahoituspalvelu Invesdorin, sekä toiminut yli 18 vuotta kansainvälisten IT yritysten johtotehtävissä.

“Ketterillä ja nopealiikkeisillä yrityksillä on elämänsä tilaisuus ottaa etumatkaa muihin. Kilpailussa menestymistä ei ratkaise suuri koko vaan kyky rakentaa uusia liiketoimintaa palvelevia ratkaisuja teknologian avulla ja hyödyntää ekosysteemejä.”

/

Kai Virtanen

Kai Virtanen on Roger Studion toimitusjohtaja. Hänellä on 20-vuoden työkokemus kuluttajaliiketoiminnan muutossuunnista kansainvälisessä ympäristössä ja niiden vaikutuksista yrityspalveluiden kehittämiseen edelläkävijämarkkinoilla.

”Vuonna 2025 toimintaympäristössä tulevat korostumaan yhteisöjen voima, arkinen tekoäly ja inhimilliset elämykset, joten toimitusjohtajana tehtäväni on ennakoida asiakkaidemme mahdollisuuksia koukuttavien yhteisöjen rakentamiseen tulevaisuudessa.“

Tomi Einonen

Tomi Einonen on MTV Uutisten pitkän linjan journalisti. Hän on työskennellyt 17 vuoden aikana mm. uutisankkurina, uutispäällikkönä ja toimituspäällikkönä. Nykyään hän vastaa tuotantojohtajana MTV Uutisten televisio-, verkko- ja radiosisällöistä.

“Uutisaiheiden ympärille syntyy yhteisöjä, jotka voivat kasvattaa yksittäisistä tapahtumista ilmiöitä, kun pirstaloitunut mediakenttä tiivistyy saman aiheen ympärille. Yhteisöt syntyvät koko maata liikuttavissa niin iloissa kuin suruissakin.”

Mikä on hackathon?

 

Sana hackathon on yhdistelmä englanninkielisistä sanoista “hack” ja “marathon”. Hack viittaa tämän työpajamenetelmän tapaan saada esiin piileviä asioita ja nopeita tuloksia, kuten tietokonehakkeri. Marathon viittaa tehokkaaseen rupeamaan ja suoritukseen. Tosin se on hieman harhaanjohtava, sillä usein hackathonit tehdään lyhyessä ajassa. Roger hyödyntää hackathon menetelmää asiakastyössä parhaiden palvelumuotoilijoiden fasilitoimana.

Tapahtumapaikka: Allas Sea Pool Itämerikeskus, Katajanokanlaituri 2a, Helsinki.

Lisätietoja: Miruna Cosma, miruna.cosma@rogerstudio.fi, +358 40 735 1500.