Asiakaskokemuksen muotoilu

Muotoilemme palvelut, joilla sitoutat asiakkaasi ja tuotat hyvän asiakaskokemuksen. Yhdessä selvitämme, kuinka pääset osaksi asiakkaasi rutiineja, ja mikä tekee heistä uskollisia.

Palvelumme asiakaskokemuksen muotoiluun

ASIAKASLÄHTÖISET PALVELUT

Miten palvelumuotoilun avulla kehitetään asiakaskokemusta?

Palvelumuotoilu selvittää miten asiakkaan odotukset ylitetään ja miten palvelun laatua parannetaan. Palvelumuotoilu perustuu luovaan ja analyyttiseen ajatteluun sekä käyttäjiä osallistavaan suunnitteluprosessiin.

Asiakaskokemus syntyy tunteisiin vaikuttavista, sosiaalisista ja fyysisistä reaktioista, jotka tapahtuvat asiakaspolun aikana. Asiakas on yhteydessä palveluntuottajaan, brändiin ja tuotteeseen kontaktipisteissä, jotka voivat olla fyysisiä tai digitaalisia. Asiakaskokemus kattaa kaikki kontaktit kaikissa kanavissa ennen palvelua, palvelun aikana ja sen jälkeen. Asiakaspalvelun laatu, palveluominaisuudet, käytön helppous ja luotettavuus vaikuttavat kokemukseen.

Mitä saat palvelustamme?

  • + Palveluiden ketterä muotoilu ja visualisoitu palvelukonsepti
  • + Palveluiden liiketoimintapotentiaali ja priorisointi
  • + Toimintasuunnitelma systemaattiselle palveluiden kehittämiselle

Asiakkaitamme tällä alueella

Jos haluat jutella lisää, ota yhteys Viiviin!

Viivi Lehtonen

Service & Concept Designer

viivi.lehtonen@rogerstudio.fi

+358 401909153

AUTOMATISOIDUT ASIAKASOHJELMAT

Kuinka tehostan asiakaskokemusta ohjaavat asiakasohjelmat ja hoitomallit?

Mikäli haluat tehostaa toimintaasi irrottautumalla manuaalisista prosesseista ja parantaa asiakaskokemustasi olemalla palvelulähtöisin kumppani asiakkaillesi, sinulla tulee olla alasi vaikuttavimmat asiakaskokemusohjelmat.

Määrittelemme yhdessä mitkä ovat vetovoimaisimmat asiakasohjelmat sinun yrityksellesi. Tuloksena on konkreettinen toimintasuunnitelma myynnin ja markkinoinnin automaatio-ohjelmien kehittämiselle ja ohjaamiselle tulevaisuudessa.

Mitä saat palvelustamme?

  • + Myynnin, markkinoinnin ja palveluprosessien ohjelmien suunnittelu ja toteutus
  • + Asiakasohjelmien vaikuttavuuden arviointi ja ohjelmien priorisointi
  • + Toimintasuunnitelma systemaattiselle asiakasohjelmien kehittämiselle

Asiakkaitamme tällä alueella

Jos haluat jutella lisää, ota yhteys Samiin!

ASIAKASKOKEMUKSEN ARKKITEHTUURI

Kuinka valjastan teknologian toteuttamaan edelläkävijän asiakaskokemusta?

Mikäli haluat irrottautua siiloutuneesta arkkitehtuurista ja olla luotettavin kumppani asiakkaillesi, sinun tulee ottaa käyttöösi istuvimmat asiakaskokemuksen teknologiat alallasi. ​

Määrittelemme yhdessä millainen on asiakaslähtöinen arkkitehtuuri juuri sinun yrityksesi palveluliiketoimintaan. Tuloksena on konkreettinen ehdotus arkkitehtuurin kehittämisestä ja teknologiavalinnoista tulevaisuudessa.

Mitä saat palvelustamme?

  • + Asiakaskokemuksen arkkitehtuurin ja integraatioiden suunnittelu
  • + Teknologisten vaihtoehtojen liiketoimintapotentiaali ja priorisointi
  • + Toimintasuunnitelma systemaattiselle arkkitehtuurin kehittämiselle

Asiakkaitamme tällä alueella

Jos haluat jutella lisää, ota yhteys Terhoon!

Terho Norja

Chief Technology Officer

terho.norja@rogerstudio.fi

+358 504033395

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla lisää jostakin asiakaskeissistämme tai avaintoimialojemme tulevaisuuden palveluista? Täytä yhteystietosi ja otamme sinuun yhteyttä pikimmiten.

Asiakkaitamme