Skip to content

Roger Studio ja Hubit yhdistävät HubSpot-pohjaisessa liiketoiminnassa

Hubit Oy tähtää Pohjoismaiden ykköseksi - tavoitteena liikevaihdon viisinkertaistaminen kolmessa vuodessa Vuodesta 2018 HubSpot-liiketoiminnassa vahvaa kasvua tehnyt Hubit Oy siirtyy uuteen kokoluokkaan

HubSpot uudet julkaisut ja päivitykset - syyskuu 2023

HubSpotin Inbound 2023 tapahtumassa laseeratut julkistukset uusien AI ja Smart CRM ominaisuuksien osalta alkavat näkymään myös kuukausittaisissa tuotepäivityksissä. HubSpotin kokonaisvaltainen lähestymistapa yhdistää

HubSpot päivitykset kesäkuukausilta 2023

Kesälomien jälkeen on aika sukeltaa HubSpotin kesäkuukausien aikana julkaisemiin tuotepäivityksiin ja uusiin ominaisuuksiin. Olemme koonneet yhteen blogijulkaisuun kesän tärkeimmät päivitykset, jotka tekevät HubSpotin

Toukokuussa julkaistut uusimmat päivitykset HubSpotin osalta

HubSpot julkaisi jälleen toukokuussa useita tuotepäivityksiä ja ominaisuuksia, joista olemme nostaneet mielestämme tärkeimmät blogijulkaisuun helposti tutustuttavaksi. Tämän kuukauden päivityksissä tuli runsaasti

HubSpotin uudet julkaisut ja päivitykset - huhtikuu 2023

HubSpot julkaisee joka kuukausi uusia toiminnallisuuksia ja tuotepäivityksiä. Olemme tutustuneet uusimpiin huhtikuussa julkaistuihin HubSpotin tuotepäivityksiin ja keränneet niistä mielestämme tärkeimmät blogijulkaisuun

HubSpotin uudet ominaisuudet ja päivitykset - Maaliskuu 2023

HubSpot julkaisee säännöllisesti uusia ominaisuuksia ja käyttökokemusta parantavia päivityksiä. Jatkossa julkaisemme säännöllisesti joka kuukausi edellisen kuukauden keskeisimpiä päivityksiä, jotka ovat mielestämme

Parempaa palvelua ja tehokkaampaa liiketoimintaa

Digital First -projektin avulla kehitettiin selvästi tehokkaampaa asiakaspalvelua koko henkilökunnan voimin.

Roger Studion Lindström Lounge ehdokkaana AdProfitin 2019 paras B2B-kampanja -palkinnon saajaksi

Roger Studio on ollut mukana kehittämässä Lindström Loungea, joka on Lindströmin ja asiakkaiden välinen osallistava yhteisö. Tavoitteena on ollut yhteissuunnittelun ja kerätyn datan avulla ratkaista asiakkaiden

Kuinka siirtyä fyysisistä myyntitapaamisista digitaaliseen etämyyntiin?

Myyntiedustajan ja asiakkaan välinen etätapaaminen vaatii muutakin kuin Skype-, Zoom- tai Teams-sovelluksen. Asetelmat ovat tällaisessa tilanteessa erilaiset: tunne ja kokemus ei ole sama kuin fyysisessä tapaamisessa,

Miksi ja miten yhdistää asiakastieto eri järjestelmistä B2C-liiketoiminnassa?

Monissa yrityksissä on useita myyntiin ja markkinointiin tarkoitettuja järjestelmiä, eikä asiakkaan tietokaan ole aina yhdessä ja samassa paikassa. Tämä saattaa luoda yrityksille isojakin haasteita niin myynnin ja