Skip to content

Kuinka pitää työnantajabrändi ja henkilöstö vahvana kriisiaikanakin?

Työnantaja on työntekijöille nykyään enemmän kuin vain palkanmaksaja: työpaikka luo sisältöä elämään sekä osallistumisen että onnistumisen tunnetta. Tämä on tärkeää etenkin nyt poikkeusoloissa, joissa monet suuretkin

Henkilöstö ensin: kuinka tehdä organisaatiomuutosta kriisitilanteessa?

Organisaatiossa tapahtuvat muutokset voivat olla kipuilun paikkoja yrityksille ja henkilöstölle, etenkin tällaisena vaikeana aikana, kun epidemia jättää jälkensä yrityksiin ja talouteen. Valitettavasti muutoksia

Miksi nyt on aika panostaa etämyynnin ja asiakasyhteistyön digitaalisiin ratkaisuihin?

Tulevaisuus on nyt. Nykypäivän myyjä tarvitsee työvälineet, jotka mahdollistavat myyntityön tilanteesta riippumatta, ja asiakkaat odottavat entistä enemmän saavansa apua missä ja milloin vain. Etenkin, kun kasvotusten

Anna markkinoinnin olla syypää sun asiakkaan hymyyn

Markkinointia voidaan – joskus osin ansaitustikin – syyttää siitä, että sillä pyritään ohjaamaan sokeasti tottelevat ihmiset hankkimaan asioita, joita he eivät tarvitse. Mutta… Mitä jos markkinointi olisikin syypää sun

Asiakaskokemusevankeliumi Rogerin mukaan

Suuren tarinan tunnistaa siitä, että sen voi kertoa aina uudelleen ja se vain paranee ajan saatossa. Tarinoista parhaat voi siirtää jopa tallista parin tuhannen vuoden takaa tähän hetkeen avokonttoriin ilman, että

Lindström Lounge on uusi tapa tehdä yhteistyötä asiakkaiden kanssa

Asiakkaamme Lindström haluaa vauhdittaa jatkuvaa uudistumista – Lindström Lounge on uusi erilainen tapa tehdä yhteis- ja kehitystyötä

Asiakaspolun kuvaaminen on ensimmäinen askel asiakaskokemuksen kehittämisessä

Asiakaspolku on kuvaus potentiaalisen asiakkaan saapumisesta organisaation kiertoradalle jo vaiheessa, jossa asiakas vasta unelmoi saavansa hyötyä tai apua tarpeisiinsa, sekä siitä eteenpäin läpi koko ostoprosessin ja

Case Caruna: Lisäarvoa ja innovaatioita asiakaspolun varrelta

Sähkönjakeluyhtiö Caruna haluaa olla edelläkävijänä mukana energiamarkkinoiden murroksessa voidakseen palvella asiakkaitaan entistä paremmin – myös tulevaisuudessa. Asiakaspolkutyöskentelyä hyödyntäen ideoimme yhdessä

Palvelumuotoilijan puheenvuoro: ongelmanratkaisua – ei rakettitiedettä

Tuntuuko sinusta, että palvelumuotoilupuhe on usein ylätason termilepatusta vailla konkretiaa? Meistä ainakin tuntuu. Ja haluamme korjata asiantilan, sillä todellisuudessa on kyse hyvinkin käytännönläheisistä metodeista

3 lääkettä asiakaskokemuksen ja erottuvuuden parantamiseen asiakastiedon avulla

Asiakasymmärryksen lisääminen tehoaa erottuvuuspuutteen oireisiin, parantaa vastustuskykyä kilpailijoihin sekä ennaltaehkäisee huonoja asiakaskokemuksia. Ymmärrykseen puolestaan tarvitaan dataa, ja oikein annosteltu