Hubit Oy tähtää Pohjoismaiden ykköseksi - tavoitteena liikevaihdon viisinkertaistaminen kolmessa vuodessa Vuodesta 2018 HubSpot-liiketoiminnassa vahvaa kasvua tehnyt Hubit Oy siirtyy uuteen kokoluokkaan
HubSpot julkaisee säännöllisesti uusia ominaisuuksia ja käyttökokemusta parantavia päivityksiä. Jatkossa julkaisemme säännöllisesti joka kuukausi edellisen kuukauden keskeisimpiä päivityksiä, jotka ovat mielestämme
Työssämme olemme todenneet, että yrityksillä on tyypillisesti edessään yksi kolmesta markkinointiteknologioihin liittyvästä haasteesta.
Digital First -projektin avulla kehitettiin selvästi tehokkaampaa asiakaspalvelua koko henkilökunnan voimin.
Markkinointia voidaan – joskus osin ansaitustikin – syyttää siitä, että sillä pyritään ohjaamaan sokeasti tottelevat ihmiset hankkimaan asioita, joita he eivät tarvitse. Mutta… Mitä jos markkinointi olisikin syypää sun
Suuren tarinan tunnistaa siitä, että sen voi kertoa aina uudelleen ja se vain paranee ajan saatossa. Tarinoista parhaat voi siirtää jopa tallista parin tuhannen vuoden takaa tähän hetkeen avokonttoriin ilman, että
Asiakkaamme Lindström haluaa vauhdittaa jatkuvaa uudistumista – Lindström Lounge on uusi erilainen tapa tehdä yhteis- ja kehitystyötä
Sähkönjakeluyhtiö Caruna haluaa olla edelläkävijänä mukana energiamarkkinoiden murroksessa voidakseen palvella asiakkaitaan entistä paremmin – myös tulevaisuudessa. Asiakaspolkutyöskentelyä hyödyntäen ideoimme yhdessä
Jo useampi digiaalto on pyyhkäissyt perinteisen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun yli. 2000-luvun alussa julistettiin, kuinka kaikista palveluista tulee tehdä digitaalisia. Digiunelman tavoitteluun teknologia
Markkinointi suunnittelee ja toteuttaa kampanjoita yhtäällä. Myynti jahtaa ihmisiä ympäri maita ja mantuja toisaalla. Myynti ei tiedä, mitä markkinointi tekee. Markkinointi ei edes tarkalleen tiedä, mitä sen pitäisi