Skip to content

Roger Studio ja Hubit yhdistävät HubSpot-pohjaisessa liiketoiminnassa

Hubit Oy tähtää Pohjoismaiden ykköseksi - tavoitteena liikevaihdon viisinkertaistaminen kolmessa vuodessa Vuodesta 2018 HubSpot-liiketoiminnassa vahvaa kasvua tehnyt Hubit Oy siirtyy uuteen kokoluokkaan

HubSpotin uudet ominaisuudet ja päivitykset - Maaliskuu 2023

HubSpot julkaisee säännöllisesti uusia ominaisuuksia ja käyttökokemusta parantavia päivityksiä. Jatkossa julkaisemme säännöllisesti joka kuukausi edellisen kuukauden keskeisimpiä päivityksiä, jotka ovat mielestämme

Parempaa palvelua ja tehokkaampaa liiketoimintaa

Digital First -projektin avulla kehitettiin selvästi tehokkaampaa asiakaspalvelua koko henkilökunnan voimin.

Anna markkinoinnin olla syypää sun asiakkaan hymyyn

Markkinointia voidaan – joskus osin ansaitustikin – syyttää siitä, että sillä pyritään ohjaamaan sokeasti tottelevat ihmiset hankkimaan asioita, joita he eivät tarvitse. Mutta… Mitä jos markkinointi olisikin syypää sun

Asiakaskokemusevankeliumi Rogerin mukaan

Suuren tarinan tunnistaa siitä, että sen voi kertoa aina uudelleen ja se vain paranee ajan saatossa. Tarinoista parhaat voi siirtää jopa tallista parin tuhannen vuoden takaa tähän hetkeen avokonttoriin ilman, että

Lindström Lounge on uusi tapa tehdä yhteistyötä asiakkaiden kanssa

Asiakkaamme Lindström haluaa vauhdittaa jatkuvaa uudistumista – Lindström Lounge on uusi erilainen tapa tehdä yhteis- ja kehitystyötä

Case Caruna: Lisäarvoa ja innovaatioita asiakaspolun varrelta

Sähkönjakeluyhtiö Caruna haluaa olla edelläkävijänä mukana energiamarkkinoiden murroksessa voidakseen palvella asiakkaitaan entistä paremmin – myös tulevaisuudessa. Asiakaspolkutyöskentelyä hyödyntäen ideoimme yhdessä

Diggi-loo diggi-ley – voita asiakas arvokkaalla digikokemuksella

Jo useampi digiaalto on pyyhkäissyt perinteisen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun yli. 2000-luvun alussa julistettiin, kuinka kaikista palveluista tulee tehdä digitaalisia. Digiunelman tavoitteluun teknologia

Miten myynti ja markkinointi yhdistetään kasvutiimiksi?

Markkinointi suunnittelee ja toteuttaa kampanjoita yhtäällä. Myynti jahtaa ihmisiä ympäri maita ja mantuja toisaalla. Myynti ei tiedä, mitä markkinointi tekee. Markkinointi ei edes tarkalleen tiedä, mitä sen pitäisi

Vain hullu hukkaa nämä 5 lisämyynnin mahdollisuutta

Markkinoinnissa – ja markkinoinnin automaatiossa – suurimmat hyödyt saavutetaan, kun viesti on kristallinkirkas ja vastaanottajajoukko tarkasti valittu. ”Kaikkea kaikille” -tyyppiset bulkkimeilit eivät puhuttele
  • 1
  • 2