Skip to content

Roger Studio ja Hubit yhdistävät HubSpot-pohjaisessa liiketoiminnassa

Hubit Oy tähtää Pohjoismaiden ykköseksi - tavoitteena liikevaihdon viisinkertaistaminen kolmessa vuodessa Vuodesta 2018 HubSpot-liiketoiminnassa vahvaa kasvua tehnyt Hubit Oy siirtyy uuteen kokoluokkaan

Kuinka siirtyä fyysisistä myyntitapaamisista digitaaliseen etämyyntiin?

Myyntiedustajan ja asiakkaan välinen etätapaaminen vaatii muutakin kuin Skype-, Zoom- tai Teams-sovelluksen. Asetelmat ovat tällaisessa tilanteessa erilaiset: tunne ja kokemus ei ole sama kuin fyysisessä tapaamisessa,

Miksi ja miten yhdistää asiakastieto eri järjestelmistä B2C-liiketoiminnassa?

Monissa yrityksissä on useita myyntiin ja markkinointiin tarkoitettuja järjestelmiä, eikä asiakkaan tietokaan ole aina yhdessä ja samassa paikassa. Tämä saattaa luoda yrityksille isojakin haasteita niin myynnin ja

Kuinka pitää työnantajabrändi ja henkilöstö vahvana kriisiaikanakin?

Työnantaja on työntekijöille nykyään enemmän kuin vain palkanmaksaja: työpaikka luo sisältöä elämään sekä osallistumisen että onnistumisen tunnetta. Tämä on tärkeää etenkin nyt poikkeusoloissa, joissa monet suuretkin

Henkilöstö ensin: kuinka tehdä organisaatiomuutosta kriisitilanteessa?

Organisaatiossa tapahtuvat muutokset voivat olla kipuilun paikkoja yrityksille ja henkilöstölle, etenkin tällaisena vaikeana aikana, kun epidemia jättää jälkensä yrityksiin ja talouteen. Valitettavasti muutoksia

Tunne johtaa henkilöstökokemusta

Hyvällä johtamisella on suora vaikutus yrityksen liikevaihtoon. Niin helppoa ja yksinkertaista se on. Johtajan tunnetaidot ja yrityksen tunnetilan ymmärtäminen on avainasemassa. Miksi tätä ei sitten osata johtaa

Teknologia on myös inhimillistä

Käymme yhä enemmän vuorovaikutusta ihmisten sijaan teknologian kanssa. Kohtaaminen teknologian kanssa on perusluonteeltaan neutraalia tai kylmää, ellei siihen tietoisesti haluta muotoilla inhimillisiä piirteitä.

5 huomioitavaa asiaa, kun CRM lähestyy elinkaarensa loppua

Organisaatioilta vaaditaan yhä enemmän nopeutta sopeutua ympäristön muutoksiin. Lisäksi monikanavaisuus ja digitaalisuus asettavat uusia vaatimuksia niin päivittäiselle kommunikaatiolle, palvelulle kuin liiketoiminnan