ASIAKASKOKEMUS

Lindström Lounge on uusi tapa tehdä yhteistyötä asiakkaiden kanssa

Kirjoittaja , marraskuu 1, 2019

Asiakkaamme Lindström haluaa vauhdittaa jatkuvaa uudistumista – Lindström Lounge on uusi erilainen tapa tehdä yhteis- ja kehitystyötä

Lindström Lounge on aktiivinen yhteisö, johon Lindström kutsuu avainasiakkaitaan. Tavoitteena on yhteissuunnittelun ja kerätyn datan avulla ratkoa haasteita sekä kehittää tulevaisuuden prosesseja, palveluita ja tuotteita. Vuosittain järjestetään jopa 400 työpajatapahtumaa ympäri Suomea.

Lindström haluaa auttaa asiakkaitaan olemaan entistä parempia ja kehittymään jatkuvasti. Tavoitteena on innovoida parempaa tulevaisuutta ja luoda yhteisö, joka tukee sekä omaa että yhteistä kehittymistä. Tätä varten olemme luoneet yhdessä Lindströmin kanssa Lindström Lounge -konseptin eli innovaatiotyöpajat ja yhteisön. Konseptia on työstetty strategiatyön jälkeen palvelumuotoilun metodeilla ja sen kehitys jatkuu palautteen sekä tulosten myötä.

Syksyllä 2019 järjestetään ensimmäiset innovaatiotyöpajat ympäri Suomea. Yhteisön tapaamisissa ratkaistaan asiakkaiden haasteita sekä ideoidaan uusia mahdollisuuksia.

Lindström kehittää asiakaskokemusta satojen asiakasyritysten kanssa vuosittain. Tavoitteenamme on saada tietoa toimialasta. Autamme asiakkaitamme onnistumaan yksilöinä ja yrityksinä,

kuvailee Lindström Oy:n maajohtaja Pasi Saarinen.

Lindström on 170 vuotta vanha perheyritys ja yksi Euroopan johtavista tekstiilipalveluyrityksistä. Lindströmin asiakasverkostoon kuuluu jo pelkästään Suomessa tuhansia yrityksiä ja Lindströmillä on toimintaa 24 maassa. Lindström on vienyt jatkuvasti asioita eteenpäin ja ollut esimerkiksi kiertotaloudessa arvostettu suunnannäyttäjä.

Lindström Loungessa yhteisö toimii ennakkoluulottomasti asiakaskokemuksen sekä liiketoiminnan ja sen kautta suomalaisen yhteiskunnan ja arjen kehittäjänä,

jatkaa Saarinen.

Yhteisön vaikuttavuus sekä datalla johtaminen nousevat tärkeiksi teemoiksi. Loungessa hyödynnetään yhteiskehittämisen metodeja sekä tulevaisuuden ennakointia Futures Platform -työkalun avulla. Samalla osallistuneet yritykset ja jäsenet hyötyvät uuden oppimisesta ja verkostoitumisesta. Palvelun kehittäminen, uudet innovaatiot ja toiminnot sekä kestävä kehitys tulevat näkymään tuloksissa.

#innovaatio #asiakaskokemus #yhteistyö # kehittyminen #design #teho #kiertotalous #prosessi #tehostaminen #muutos #lindström

Lue lisää aiheesta Lindstömin sivuilta.

Bannerin kuvan ottanut valokuvaaja Mikko Ala-Peijari, Photocom. 

Jaa kirjoitus:

Viivi Lehtonen

Tekijä:

Palvelumuotoilija ja konseptoija. Rogerin Head of Service Design. Kehittänyt digitaalisia palveluita ja sisältöjä sekä myymälä- että tapahtumakokemuksia. Vetänyt palvelumuotoilun koulutuksia ja koutsannut pamu-tiimejä. Aiemmin työskennellyt mm. Content Strategina tehden sisältömarkkinointia ja some-strategioita.

Viivi Lehtonen

Palvelumuotoilija ja konseptoija. Rogerin Head of Service Design. Kehittänyt digitaalisia palveluita ja sisältöjä sekä myymälä- että tapahtumakokemuksia. Vetänyt palvelumuotoilun koulutuksia ja koutsannut pamu-tiimejä. Aiemmin työskennellyt mm. Content Strategina tehden sisältömarkkinointia ja some-strategioita.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *