- Etusivu
- Myynnin teknologiat
- HubSpot
HubSpot
Markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun järjestelmä, jota on ilo käyttää
HubSpot on markkinointiautomaation teknologia, jota voidaan käyttää liidien generoinnin ja sisältömarkkinoinnin lisäksi moniin muihinkin tarkoituksiin. HubSpotin yhteydessä puhutaankin usein growth platformista. HubSpot on järjestelmä, joka saa kiitosta sen helppokäyttöisyydestä ja monipuolisuudesta.
HubSpotilla hallitset koko asiakasrajapinnan yhdellä työkalulla
HubSpot on rakennettu aidosti asiakaskeskeisen liiketoiminnan tekemisen eli inbound-markkinoinnin ympärille. Asiakaskeskeisyys ja asiakaskokemus ovat Rogerin toiminnan ytimessä ja olemmekin ylpeitä siitä, että olemme platinum-tason HubSpot-partneri!
HubSpotin toiminnallisuudet on jaettu eri osa-alueisiin, joita kutsutaan Hubeiksi. Yhdessä Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub ja CMS muodostavat työkalukokonaisuuden, jolla voidaan hallinnoida koko asiakkuutta aina prospektista suosittelijaksi saakka. Yhdistämällä kokonaisuuteen vielä HubSpotin Operations Hubin tai Roger Integration Cloudin voit yhdistää HubSpotin saumattomaksi osaksi muuta järjestelmäinfraasi.
HubSpotin kanssa on helppo lähteä liikkeelle, sillä tarvittavien lisenssien hinnoittelu ja lisenssiin kuuluvat toiminallisuudet on julkisesti nähtävillä HubSpotin verkkosivuilla. Ihan aloittaville yrityksille HubSpotista on saatavissa ilmainen Free tools -paketti, jolla toiminnassa pääsee alkuun ilmaiseksi. HubSpot Starter tuo mukanaan vähän lisää toiminnallisuuksia ja mahdollisuuksia. Varsinainen HubSpotin tehokäyttö mahdollistuu Professional ja Enterprise -lisenssien avulla. Rogerin tavoitteena on auttaa asiakasorganisaatioitansa optimoimaan HubSpot-lisenssien hankinta siten, että liiketoimintaa parhaiten tukeva toiminnallisuus pystytään rakentamaan mahdollisimman pienellä kokonaiskustannuksella.
HubSpotin Hubit
Marketing Hub
Sales Hub
Service Hub
CMS Hub
Operations Hub ja Roger Integration Cloud
HubSpot Appsit
HubSpot Flywheel
Flywheel on HubSpotin ajattelutapa asiakkuuksien kehittämiseen. Sen lähtökohtana on ajatus siitä, miten tuntemattomat suspektit muuttuvat prospekteiksi, kasvavat asiakkaiksi ja sitä kautta aina yrityksen puolesta puhuviksi evankelistoiksi. Tässä onnistuminen mahdollistaa liiketoiminnan kiihtyvän kasvun. Onnistumisen edellytyksenä puolestaan on se, että organisaatiolla on kyky houkutella asiakkaita, olla heidän kanssaan toimivassa vuorovaikutuksessa ja onnistua ilahduttamaan asiakkaita. HubSpotia voisikin ajatella kasvumarkkinoinnin työkalupakkina, joka on asiakasystävällinen niin hinnoittelultaan kuin toiminnallisuuksiltaan, mutta näiden ominaisuuksien lisäksi poikkeuksellisen helppokäyttöinen.
Mitä HubSpot partneruus tarkoittaa?
Roger Studio on HubSpotin Platinum -sertifioitu kumppani. Tämä tarkoittaa sitä, että Roger Studio pystyy tarjoamaan tuen koko HubSpotin palvelualustan hyödyntämiseen niin Marketing Hubin, Sales Hubin kuin Service Hubinkin osalta mahdollisia integraatioita unohtamatta.
Roger on työskennellyt asiakastietojen kanssa yli kahden vuosikymmenen ajan, josta yli puolet myös erilaisten markkinointiautomaatioteknologioiden parissa. Vuosien aikana olemme kouluttaneet joukkoomme huippuluokan markkinointiasiantuntijoita ja strategeja, jotka auttavat organisaatiotasi ottamaan HubSpotista täyden hyödyn irti markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun osalta.
Miksi valita Roger HubSpot-kumppaniksi?
Roger Studio erottuu muista HubSpot-kumppaneista kahdesta syystä:
- Yli 20 vuoden kokemus isojen organisaatioiden markkinoinnin ja myynnin tukemisesta asiakasdatan avulla.
- Yhdistämällä teknisen ja markkinointiosaamisemme pystymme rakentamaan kullekin asiakkaallemme parhaiten sopivan ja tuloksekkaimman etenemismallin.
Haluatko keskustella tarkemmin HubSpotin hyödyistä?
Varaa keskusteluaika
Olen Sami Akseli ja vastaan Rogerilla markkinoinnin ja myynnin digitalisaation palveluista. Sparrailen mielelläni kanssasi markkinointiautomaatioon liittyvissä asioissa. Varaa kalenteristani sinulle sopiva keskusteluaika.
Tilaa Roger Studion HubSpot News -uutiskirje
Rogerin kuukausittaisessa HubSpot News -uutiskirjessä nostamme tärkeimpiä aiheita liittyen HubSpotin uusiin toiminnallisuuksista ja käyttövinkkeihin.