Mitä on markkinoinnin automaatio? Mitä markkinoinnin automaatiolla voidaan saavuttaa? Mitä osaamista markkinoinnin automaatio vaatii? Lataa opas!
- Etusivu
- Myynnin teknologiat
- Markkinoinnin automaatio
- Käyttöönotto
Markkinointiautomaation käyttöönotto
Mitä tulee huomioida markkinointiautomaation käyttöönotossa?
Markkinointiautomaation käyttöönottoon ei löydy yhtä oikeaa toteutustapaa, vaan se tulee räätälöidä organisaatiokohtaisesti. Toisille organisaatiolle on tärkeää tunnistaa markkinointioautomaation liiketoimintahyödyt ja -mahdollisuudet, toiset pohtivat asiaa teknisemmästä näkökulmasta ja joillakin on lähestymistapana nopeatempoinen kokeilu ja käyttöönotto.
Ajatuksia markkinointiautomaatiohankkeessa onnistumiseen löydät oppaastamme, blogeistamme tai voit varata keskusteluajan keskustellaksesi asiantuntijamme kanssa sinun organisaatiollesi parhaiten soveltuvasta etenemistavasta.
Markkinointiautomaation ketterä käyttöönotto
Me uskomme, että markkinoinnin automaatio pitäisi ottaa käyttöön ketterällä tavalla: aloittaen kaikkein tärkeimmistä toiminnoista, testaamalla, analysoimalla ja sitten parantamalla tuloksia. Näin näet tuloksia nopeasti ja saat kannatusta ja vastinetta muutokselle. Toisin sanoen luot innostusta! Autamme sinun mielellämme käynnistämään HubSpotin, Salesforce Marketing Cloudin tai Pardotin viedäksesi markkinointisi, myyntisi ja asiakaskokemuksesi seuraavalle tasolle.
Rogerin markkinointiautomaation ketterät käyttöönottopalvelut sisältävät:
1. Tarvittavien ohjelmistolisenssien hankkimisen ja markkinoinnin automaatioympäristön pystyttämisen
2. Ensimmäisten yrityksesi näkökulmasta suunniteltujen markkinoinnin automaatio-ohjelmien implementoinnin
3. Henkilökuntasi kouluttamisen ohjelmiston tehokkaaseen käyttämiseen ja kysymyksiin vastaamisen implementoinnin aikana
4. Joustavien ja toimivien sisältömallien (sähköpostit, laskeutumissivut, blogipostaukset, jne.) yrityksesi design guiden mukaisesti
5. Teknisten järjestelyjen ja automaatio-ohjelmien testaamisen varmistaaksemme, että kaikki on tip-top-kunnossa ennen julkaisua
6. Analyysin ensimmäisistä tuloksista ja optimointiehdotukset tämän pohjalta
7. Tehokkaan ja läpinäkyvän prosessin, joka on myös joustava.
Markkinointiautomaation käyttöönoton referenssit
Tavoitteena asiakkaan 360-näkymä
Kansainvälinen markkinointiautomaation käyttöönotto
Mistä apua markkinointiautomaation käyttöönottoon?
Varaa keskusteluaika
Olen Sami Akseli ja vastaan Rogerilla markkinoinnin ja myynnin digitalisaation palveluista. Sparrailen mielelläni kanssasi markkinointiautomaatioon liittyvissä asioissa. Varaa kalenteristani sinulle sopiva keskusteluaika.