Skip to content

Markkinointiautomaation käyttöönotto

Mitä tulee huomioida markkinointiautomaation käyttöönotossa?

Markkinointiautomaation käyttöönottoon ei löydy yhtä oikeaa toteutustapaa, vaan se tulee räätälöidä organisaatiokohtaisesti. Toisille organisaatiolle on tärkeää tunnistaa markkinointioautomaation liiketoimintahyödyt ja -mahdollisuudet, toiset pohtivat asiaa teknisemmästä näkökulmasta ja joillakin on lähestymistapana nopeatempoinen kokeilu ja käyttöönotto.

Ajatuksia markkinointiautomaatiohankkeessa onnistumiseen löydät oppaastamme, blogeistamme tai voit varata keskusteluajan keskustellaksesi asiantuntijamme kanssa sinun organisaatiollesi parhaiten soveltuvasta etenemistavasta.


Markkinointiautomaation ketterä käyttöönotto

Me uskomme, että markkinoinnin automaatio pitäisi ottaa käyttöön ketterällä tavalla: aloittaen kaikkein tärkeimmistä toiminnoista, testaamalla, analysoimalla ja sitten parantamalla tuloksia. Näin näet tuloksia nopeasti ja saat kannatusta ja vastinetta muutokselle. Toisin sanoen luot innostusta! Autamme sinun mielellämme käynnistämään HubSpotin, Salesforce Marketing Cloudin tai Pardotin viedäksesi markkinointisi, myyntisi ja asiakaskokemuksesi seuraavalle tasolle.

Rogerin markkinointiautomaation ketterät käyttöönottopalvelut sisältävät:

1. Tarvittavien ohjelmistolisenssien hankkimisen ja markkinoinnin automaatioympäristön pystyttämisen

2. Ensimmäisten yrityksesi näkökulmasta suunniteltujen markkinoinnin automaatio-ohjelmien implementoinnin

3. Henkilökuntasi kouluttamisen ohjelmiston tehokkaaseen käyttämiseen ja kysymyksiin vastaamisen implementoinnin aikana

4. Joustavien ja toimivien sisältömallien (sähköpostit, laskeutumissivut, blogipostaukset, jne.) yrityksesi design guiden mukaisesti

5. Teknisten järjestelyjen ja automaatio-ohjelmien testaamisen varmistaaksemme, että kaikki on tip-top-kunnossa ennen julkaisua

6. Analyysin ensimmäisistä tuloksista ja optimointiehdotukset tämän pohjalta

7. Tehokkaan ja läpinäkyvän prosessin, joka on myös joustava.


Markkinointiautomaation käyttöönoton referenssit

card_ruka

Tavoitteena asiakkaan 360-näkymä

Rukakeskus otti käyttöön HubSpotin markkinointiautomaation, joka on integroitu taustajärjestelmiin. Markkinointiautomaation käyttöä laajennetaan asiakaspolku kerrallaan.
card_lindstrom

Kansainvälinen markkinointiautomaation käyttöönotto

Kansallisesta pilotista lähtenyt markkinointiautomaation käyttöönotto on paketoitu tehokkaaksi maakohtaiseksi Hubspot Marketing onboardingiksi, joka on toteutettu lähes kahdellekymmenelle maalle.

Mistä apua markkinointiautomaation käyttöönottoon?

Onnistu markkinoinnin automaatiohankkeessa

Mitä on markkinoinnin automaatio? Mitä markkinoinnin automaatiolla voidaan saavuttaa? Mitä osaamista markkinoinnin automaatio vaatii? Lataa opas!
Lue lisää
04 - Onnistu markkinoinnin automaatiohankkeessa-2-1-1

Varaa keskusteluaika

Olen Sami Akseli ja vastaan Rogerilla markkinoinnin ja myynnin digitalisaation palveluista. Sparrailen mielelläni kanssasi markkinointiautomaatioon liittyvissä asioissa. Varaa kalenteristani sinulle sopiva keskusteluaika.