Asiakkuudenhallinta

Hyvin suunnitellut ja toteutetut myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun työkalut parantavat asiakaskokemusta.

Tavoitteenasi voi olla asiakkaiden sitouttaminen, kokonaiskuva asiakkaaseen tai työkalut myynnin johtamiseen. Me Roger Studiossa muotoilemme asiakaskohtaamisia, joita asiakkaasi arvostavat. Me emme rakenna vaikeita palveluita, vaan sellaisia, joita myös nopeatempoisessa maailmassa elävät työntekijäsi haluavat käyttää.

Näin asiakkaamme etenevät

Kun asiakkuudenhallinnan järjestelmät toimivat saumattomasti yhteen, yrityksen yksiköiden rajat ylittävä asiakasymmärrys organisaatiossa kasvaa. Yritys pystyy tarjoamaan asiakkaalle oikeita palveluita oikeaan aikaan, mikä kasvattaa asiakkaan uskollisuutta ja liiketoiminnallista tulosta.

1. Perusta kuntoon

Kun edessä on kokonaan uusi CRM-järjestelmän hankinta, panosta suunnitteluun, tiekarttaan ja alustan valintaan. Kaikkea ei tarvitse tehdä kerralla. Voit halutessasi ottaa järjestelmän käyttöön vaiheittain.

2. Sitouta käyttäjät

Parhaiten saat käyttäjät sitoutumaan uuden CRM-järjestelmän käyttöön ottamalla heidät mukaan suunnitteluun. Olemassa olevan järjestelmän elvyttäminen työntekijöille mieluisaksi työkaluksi onnistuu parantamalla palvelun käytettävyyttä.

3. Toiminnot yhteen

Timanttinen asiakaskokemus syntyy yhdistämällä kaikki asiakkaaseen vaikuttavat järjestelmät yhteen. Parhaassa tapauksessa siihen osallistuvat myös kumppanit, myyntiverkosto ja tietysti asiakas itse. Monimutkaisen kokonaisuuden muotoilu vaatii asiakkaan, liiketoiminnan ja teknisen näkökulman yhteen sovittamista.

Tutustu asiakastarinoihimme

Valmet

Asiakkaat mukana uuden ajan globaalissa Salesforce-portaalissa

LINDSTRÖM

Integraatio Hubspotin ja CRM välillä mahdollistaa tehokkaamman myyntimallin

Helen

Tehokkaampi ja henkilökohtaisempi viestintä jokaisessa asiakapalveluvaiheessa

Teknologiakumppanimme

  • Salesforce partneri vuodesta 2007
  • Erikoisosaamista kansainvälisten asiakkuuksien kompleksisten ympäristöjen integraatioista cloud-palveluihin
  • Ensimmäinen ja ainut OEM partneri Pohjoismaissa
  • + 100 läpivietyä Salesforce implementointia
  • Korkea asiakastyytyväisyys projekteissa ja jatkuvissa palveluissa

  • Toteutettuja suunnittelu- ja käyttöönottoprojekteja globaaleissa toimintaympäristöissä
  • Näytettäviä tuloksia digitaalisen markkinoinnin ja myynnin kehityshankkeista
  • Osaaminen ja kokemus HubSpot-markkinointiautomaatiojärjestelmän integroimisesta muihin järjestelmiin
  • Suunnittelutyö, ketterät käyttöönotot ja jatkuvat tuki- sekä kehityspalvelut

Kiinnostuitko?

Täytä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä pikimmiten.



Ota yhteyttä

Satu Koivulehto
Head of Customer Success
satu.koivulehto@rogerstudio.fi
+358 50 4033 356
LinkedIn