Ratkaisut
Asiakkaamme ovat erilaisia - siksi ratkaisumme ovat modulaarisia
Rogerin asiakkaan on merkittäviä toimijoita useilta eri toimialoilta. Me autamme asiakasorganisaatioitamme tuottamaan voittavan asiakaskokemuksen, tehostamaan toimintaa ja kasvattamaan liikevaihtoa. Näihin tavoitteisiin pääsemiseksi on monta erilaista ratkaisua, jotka auttavat asiakkaitamme toimimaan entistä paremmin. Ratkaisuissamme hyödynnämme testattuja ja hyväksi todettuja toimintatapoja, toteutuksia ja tuotteita, joista rakennamme jokaiselle asiakkaallemme parhaiten soveltuvan kokonaisuuden.
Markkinointikone
Markkinointikoneen avulla voit luoda markkinointia ja myyntiä, jonka asiakas kokee palveluna. Asiakasdataan kytketty markkinointiautomaatio on tehokas prosessimoottori, jolla viestit asiakasta kiinnostavasta asiasta, oikealla hetkellä ja toimivimmalla kanavalla.
Asiakasportaalit
Erilaiset itsepalveluratkaisut ovat asiakasyrityksissämme yksi keskeisistä kehityskohteista tällä hetkellä. Verkossa toimiva palvelukanava on kustannustehokas ja asiakaskokemusta parantava ratkaisu palveluprosessien tehostamiseen. Portaaleja voimme toteuttaa asiakkaille Salesforce Communityn avulla tai alustariippumattomasti Meteor Frameworkin avulla.
Asiakaskokemuksen kehittäminen
Asiakaskokemus on ehkä ainoa pysyvä kilpailuetu. Autamme asiakkaitamme rakentamaan positiivisesti erottuvan ja kilpailueduksi muodostuvan asiakaskokemuksen. Usein asiakaskokemuksen suunnittelu lähtee käyntiin asiakaskokemuksen vision rakentamisella, josta syvennytään kohti palveluprosesseja ja teknologiajärjestelmiä.
HubSpot-konsultointi
HubSpot on Suomen käytetyin markkinointiautomaation järjestelmä ja suosittu CRM- sekä tiketöinti-järjestelmä. HubSpot-sertifioidut konsulttimme auttavat organisaatioita järjestelmän käyttöönotossa, operoinnissa ja kehittämisessä.
Salesforce-konsultointi
Salesforce-ekosysteemi kattaa koko organisaation ohjauksen aina markkinonnista palveluiden toteuttamiseen ja johdon raportointiin saakka. Rogerin vahva kokemus Salesforce-ympäristöistä ja asiakas 360 -ajattelusta näkyy niin Salesforce-arkkitehtuurityössämme kuin kehitysprojekteissa ja palveluiden ylläpidossa.
Teknologia-arkkitehtuuri
Roger toimii usein asiakkaidensa teknologia-arkkitehtuurin suunnittelija tai neuvonantajana. Kaikilla senioriarkkitehdeillämme on vähintään kymmenen vuoden kokemus järjestelmäarkkitehtuurien suunnittelusta niin julkisille kuin yksityisellekin sektorille.
Asiakasdatan hallinta
Datapohjainen markkinointi, myynti ja palvelu edellyttää sitä, että arjen operoinnin pohjana oleva data on luotettavaa ja ajantasaista. Ratkaisumme asiakasdatan hallintaan seuraavat ja ylläpitävät kuluttajadatan laatua kaikissa tietojärjestelmissäsi.
Asiakastuki 2.0
Ajatus siitä, että parasta palvelua on mahdollisimman henkilökohtainen palvelu on auttamatta vanhentunut. Usein parasta palvelua on se, että asiat toimivat ja erilaisissa häiriötilanteissakin asiakkaan ei tarvitse lainkaan olla yhteydessä yritykseen, vaan yritys viestii asiakkaalle tilanteen normalisoinnista proaktiivisesti.
CRM
Asiakkuudenhallintaratkaisut ja myynnin johtamisen ratkaisut ovat CRM-järjestelmien ytimessä. Rogerilla on neljännesvuosisadan kokemus CRM-järjestelmien suunnittelusta, toteutuksest, ylläpidosta ja kehittämisestä. Työskentelemme niin Dynamics, Siebel, Salesforce, kuin HubSpot CRM:ien parissa.
Haluatko pysyä kuulolla?
Tilaamalla Rogerin uutiskirjeen pysyt kartalla uusimmista teemoista ja keinoista, joilla voit parantaa organisaatiosi asiakaskokemusta.