Asiakkaat ja osaaminen

Asiakkaidemme kehityksen keihäänkärki on asiakaskokemus.

Asiakkaamme panostavat nyt henkilökohtaisiin ja älykkäisiin palveluihin. Parhaat palvelut syntyvät, kun yhdistetään liiketoiminnan ymmärrys, palveluiden muotoilu sekä älykäs teknologia. Me teemme niistä yhtenäisen kokonaisuuden.

Asiakastarinamme

Valmet

Digitaalinen portaali, joka uudistaa asiakaskoke­muksen

Laakkonen

Markkinoinnin automaatio ja ajantasainen asiakastieto ohjaavat Laakkosen liiketoimintaa.

Helen

Kokonaisvaltaista asiakkuudenhoitoa

S-Ryhmä

Kuhina mobiilisovelluksen avulla kehitetään työntekijöiden arkea ja asiakaspalvelua.

Alma Regions

Parempi asiakaskokemus keskittämällä viestintää

Osaamisemme

Palvelumuotoilu

Muotoilu auttaa tekemään monimutkaisista asioista ymmärrettäviä ja yksinkertaisia. Sen kautta jopa kylmistä kohtaamisista teknologian kanssa tulee intuitiivisia ja miellyttäviä. Sen avulla helpotetaan uusien asioiden omaksumista ja nopeutetaan niiden hyväksymistä.

Muotoilun avulla kehitämme jatkuvasti sitä kuinka me itse toimimme yhdessä asiakkaidemme kanssa ja kuinka asiakkaamme toimivat omien asiakkaidensa kanssa. Hyödynnämme monipuolisesti esimerkiksi ihmisen käyttäytymismalleihin perustuvia design-menetelmiä palveluiden suunnittelussa ja työpajatyöskentelyssä.

Yhdistämme kaikki ne toiminnot ja ihmiset, joilla on sormensa pelissä asiakkaan kokemuksen luomisen kanssa, kuten liiketoiminnan suunnittelu, teknologia, asiakasviestintä ja palvelukäyttäjät.

Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaatiolla voidaan kasvattaa uusien liidien määrää, parantaa olemassa olevien asiakkaiden tyytyväisyyttä ja pysyvyyttä sekä tehostaa lisä- ja ristiinmyyntiä. Lisäksi markkinoinnin automaation käyttöönotto tyypillisesti poistaa kitkaa markkinointi- ja myyntitoimintojen väliltä sekä luo organisaatiolle systemaattisen toimintatavan, jonka tuloksia voidaan mitata ja toimintaa kehittää tulosten pohjalta.

Teimme asiakkaillemme avuksi markkinoinnin automaatio oppaan. Keräsimme yhteen kokemuksemme ja näkemyksemme siitä, millaisia asioita on hyvä ottaa huomioon, jotta markkinoinnin automaatio ei jää “irralliseksi työvälineeksi”, vaan siitä saadaan kaikki hyödyt irti. Lataa se itsellesi tästä.

Asiakkuuden hallinta - CRM

Roger Studiolla on 20 vuoden historia ja huippuosaaminen asiakkuuksien johtamisesta ja erilaisista CRM järjestelmistä. Toimimme tiiviissä yhteistyössä maailman johtavien asiakkuuksienjohtamisen ratkaisujen kanssa, kuten esimerkiksi Salesforce Lightning, Sales Cloud, Service Cloud sekä Marketing Cloud.

Huomioimme kaikessa teknisessä tekemisessämme liiketoiminnan ja designin merkityksen, kun CRM viedään käyttäjäystävällisen käyttökokemuksen piiriin. Rogerilla on maailmanluokan osaamista käyttöliittymämäsuunnittelusta sekä sisäisen että ulkoisen brändinhallinnan osalta. Näin ollen tarjoamme kokonaisvaltaisen ratkaisun ja hyödyn CRM alustan ominaisuuksista jokaisessa projektissa.

Data & äly

Meillä on monipuoliset kyvykkyydet datan hallinnasta ja analytiikasta. CDM (customer data management) -osaajamme pitävät huolta, että asiakkaidemme asiakastiedot ovat järjestyksissä. Laadukas data mahdollistaa sen hyödyntämisen liiketoiminnan hyödyksi sekä loppuasiakkaan palvelemiseksi.

Business Intelligence -ammattilaisemme kehittävät datasta tuloksia ja läpinäkyvyyttä kaikkiin toimintoihin. Pystymme tarjoamaan asiakkaillemme vision viimeisimpien teknologioiden hyvödyntämisessä aina käytännön arkeen saakka. Tuomme tekoälyn ja uudet älykkäät innovaatiot osaksi arkea.

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla lisää jostakin asiakaskeissistämme tai avaintoimialojemme tulevaisuuden palveluista? Täytä yhteystietosi niin toimialajohtajamme ottaa yhteyttä pikimmiten.

Asiakkaitamme