Työpaikka: Digital Marketing Strategist

published: helmikuu 15, 2019

Onko digitaalinen markkinointi ja myynti ammatillisen keihääsi kärki? Oletko asiakaspuolella ja toimistossa marinoitunut henkilö, joka tuntee asiakkaan arjen haasteet? Entä ymmärrätkö markkinoinnillisen eron voisilmäpullan ja ruotsalaisen kanelisolmun välillä ja osaat myös argumentoida sen asiakkaallesi? Jos vastasit kolme kertaa kyllä, olet juuri etsimämme henkilö.

Sinä tulet toimimaan Rogerin asiakkaiden apuna digitalisoituvassa arjessa.

Rogerin missiona on rakentaa maailmanluokan asiakaskokemuksia ja tukea asiakkaita muutoksen sekä digitaalisten murroksen keskellä. Uskomme, että tänä päivänä erottautuminen onnistuu ainutlaatuisten kohtaamisten ja niiden kautta syntyvien loppuasiakkaan arkea helpottavien ja hymyn huulille nostattavien kokemusten kautta. Tällaisia kohtaamisia voidaan rakentaa vain tutkimalla, ymmärtämällä, oivaltamalla, kokeilemalla ja teknologiaa hyödyntämällä. Siksi asiakkaan ymmärtäminen, kaupallinen ajattelu ja kyky viedä ideat käytäntöön ovat meille välttämättömiä osaamisia.

Työskentelemme erityisesti kotimaisten kaupanalan ja teollisuuden toimijoiden kanssa, joilla monella on myös globaalia toimintaa. Tehtävässäsi pääset vaikuttamaan asiakkaidemme digistrategioiden kehitykseen aina suunnittelusta toteutukseen asti. Olet mukana vaativissa projekteissa, joissa vastuullasi voi olla esimerkiksi suunnitella, johtaa, tehdä ja/tai konsultoida oma näkemyksesi niin uusin liiketoimintamalleihin kuin asiakkaan markkinoinnin ja myynnin haasteisiin. Asiakkaasta ja tilanteesta riippuen joko projektiluonteisesti tai jatkuvan growth group -yhteistyön kautta. Digitaalisen markkinoinnin huipputason sekatyöläisenä pääset toisinaan myös mentoroimaan, kouluttamaan, analysoimaan dataa ja kirkastamaan tavoitteita.

Mitä me odotamme sinulta

Digitaalinen markkinointi on yhdistelmä kokonaisuuksien hallintaa ja teknlogista osaamista. Tunnetkin vähintään yhden Rogerin yleisesti tukemista markkinointiteknologioista – HubSpotin, Salesforce Marketing Cloudin tai Pardot’n – niin hyvin, että voisit ottaa asiakkaallasi ohjat käsiisi heti ensimmäisestä päivästä alkaen.

Omaat usean vuoden kokemuksen toimistosta ja/tai asiakkaalta. Ymmärrät mitä markkinoinnin johtaminen vaatii ja olet valmis rakentamaan ja kehittämään olemassa olevia malleja. Mitä paremmin tunnet suurten organisaatioiden toimintaa ja matriisiorganisaatioiden maailmaa sitä paremmin pystyt asiakkaitasi auttamaan. Henkilönä viihdyt hyvin asiakasrajapinnassa ja olet valmis haastamaan ja kannustamaan heitä uusien asioiden äärelle. Laajemmissa yhteistyöprojekteissa hanskaat suvereenisti myös kumppaneiden johtamisen osana kokonaisuutta. Joko hengästyttää vai jatketaanko vielä? Kokeneena senioritason strategina tulet myös olemaan osa Rogerin myyntitiimiä kehittäen markkinointiteknologioiden tarjoomaamme ja rakentaen asiakasyhteistyötä sekä kumppanuusverkostoja.

Me tarjoamme sinulle

Pääset mukaan ketterästi ja maanläheisesti toimivaan asiantuntijatiimin, joka elää digitaalisen ja liiketoiminnan transformaation keskipiteessä. Meillä jokaisella on oma erikoisosaamisemme ja teemme paljon töitä yhdessä huippuasiakkaidemme kanssa. Arjessa tukenasi ovat Rogerin oman erikoisalasi kollegat sekä muut bisneksen, designin ja teknologian ammattilaiset. Projekteissa mukanasi voivat olla myös huipputyyppimme palvelumuotoilun, UI-suunnittelun ja ohjelmistokehityksen alueilta. Rogerilla on huippuasiakkaita, mukavia työkavereita ja loistava sijainti Ruoholahdessa.

Kiinnostuitko?

Mikäli kiinnostuit, jätä hakemuksesi ja CV:si ja olemme sinuun yhteydessä pikimmiten. Lisätietoja tehtävästä antaa Niclas Reijonen (Head of Sales) niclas.reijonen@rogerstudio.fi sekä Tia Sistonen, Head of Business Design Team, tia.sistonen@rogerstudio.fi (040 143 1318).

Tutustu millä keinoin Kaupan arvoketjussa muotoillaan elämyksiä nyt ja lähitulevaisuudessa

Mikäli haluat mukaan edelläkävijöiden virtuaaliselle tutkimusmatkalle, lataa itsellesi kooste oheisen kuvalinkin kautta!

Jaa kirjoitus: